2012. december 19., szerda

Közeleg...


A képet Renitől kaptam, és szerintem ez a legszebb fenék, amit életemben láttam, így hatalmas löketet ad majd a 2013-as évre. Megfogadtam, hogy januártól nincs több kifogás: a vizsgák után (legkésőbb január 10-én) nekiállok kőkeményen edzeni és odafigyelni arra, hogy mit eszem. Államvizsgázni már hasonló formákkal szeretnék elmenni :) Ez a fotó még Robinak is annyira bejött, hogy tegnap óta azzal nyaggat, hogy mikor fogok én így kinézni... (sőt, még a fehérjeturmixot is megengedte, pedig ő aztán totálisan ellenzi a táplálékkiegészítőket!) Hát, nem holnapután az biztos, de megígérem, hogy rajta leszek a témán... :D Szerintem, ezt a képet még kis is fogom nyomtatni és kiragasztom a falra, hogy mindig szem előtt legyen, és nagyobb lendülettel vessem bele magam a kick box edzésekbe,a kondiba és az otthoni tornázásba :) Alig várom már!

És, hogy miért nem most? Erre egyszerű a kifogásom: mert tanulok. Holnap lesz a gyerekgyógyászat vizsga, és minél többet tanulok rá, egyre inkább azt érzem, hogy nem tudok semmit. Állítólag, ez a jó, de majd holnap elválik... Akik ma voltak vizsgázni, azok megnyugtattak, hogy nem kell izgulni: rendes a tanár bácsi, és jól el lehet vele diskurálni... Nem igazán érzem, hogy én a meningitis serosáról olyan nagyon jól el tudnék beszélgetni bárkivel is, de majd kiderül... Viszont a vizsga jó oldala, hogy "kellett" vennem egy fekete nadrágot, mert szóbeli lesz, és azon azért nem árt csinosan megjelenni, csak én ezt elfelejtettem, így "kénytelen voltam" meglepi magam egy Clockhouse darabbal. Imádom ezt a márkát: nem is drága, és jó minőségű :)
A hétfőn írt ortopédia vizsgám 4/5 lett, így az év végi jegyem ortopédiából: ötös! :)

Szépség rovat következik: vettem ma gyógyszertárban ricinusolajat, 30 ml-t, 210 Ft-ért. Hajpakolást próbáltam véghez vinni, több-kevesebb sikerrel: 30 ml az én hajamra majdnemhogy kevésnek bizonyult, ráadásul az alufólia sehogy sem akart megállni a fejemen... Végül az egészre törölközőt csavartam, és így ültem 3 órát (fél nap az ajánlott!). Amikor leszedtem a törölközőt, elég brutálisan néztem ki, mint akire ráborult egy zsírosbödön, de aztán az Avonos kis kenceficéimmel hajat mostam és most száradok... :) Kíváncsi leszek, hogy észlelek-e valami látványos változást... :) 
De ha nem is lesz látványos javulás, akkor sem keseredek el, mert majd akkor egyszer kipróbálom úgy, hogy több időre olajozom be a hajam, másrészt meg holnap megyek Moncsihoz, hogy levágja a hajam :D Este pedig kozmetikushoz, szemöldökszedésre, így aztán teljesen megszépülve vethetem bele magam a karácsonyi előkészületekbe :D 
...csak legyünk már túl a holnap délelőttön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése