2012. november 26., hétfő

sok...

Ma kiderült, hogy megbuktam nőgyógyászat gyakorlatból (az elméletem meg ötös lett, csak úgy megjegyzem...), és holnap lesz belőle a javító... Ezzel a kedden írandó vizsgák száma négyre nőtt. Ezen felül lesz még szerdán egy, illetve csütörtökön is egy. Ez, ha jól számolom, nem kevesebb, mint 6 vizsga négy napra! Az orvosisok húzzák meg magukat. Szerintem. 
Nagyon elegem van, nagyon fáradok, múlt héten még azt hittem, hogy ennél nem lehet már rosszabb, amikor a technikai rehabilitáció 32 tételét tanultam... (A nap egyetlen fénypontja, hogy megtudtam: az bizony ötös lett.) De rosszabb lett, sőt, borzalmas. Nem akarok panaszkodni, de nem állok sehogy a szakdogámmal, a tanulásaim gyorsak, rövid memóriába eltárolósak, és egyre hanyagabbak, mert most már teszek az egészre. Ez több, mint sok, több mint elég. Nem vagyunk robotok. Fogalmam sincs, hogy hogyan fogom túlélni (pontosabban minimum kettesekre teljesíteni) a holnapot...

 Viszont kitaláltam, hogy ha összegyűjtöttem a leendő kutyámra a megfelelő összeget (ami elég jól alakul), akkor utána el is kezdek spórolni Martin Nikon gépére, mert ma megbeszéltük, ami már egyszer csak úgy szóba került, történetesen, hogy jövő nyáron eladja nekem, teljesen jó áron. (Ami oké, drága, de nem annyira, mintha boltból venném...) Nikon D3200, 3 hónapja használatban, zsír új, és Martin úgyis vigyáz rá, így szívesen fogom átvenni tőle. Pluszban ad hozzá valami tartozékokat is (táskát például, meg még nem tudom mit :D). Ez mondjuk nagyon a jövő terve, de most jelenleg ez a távoli jövőben lebegő apróság is elég ahhoz, hogy egy leheletnyivel jobb kedvem legyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése