2012. november 22., csütörtök

ITI - Kísérlet

Megint muzsika. Tegnap letöltöttem az Intim Torna Illegál új albumát, és tegnap óta azt hallgatom. Nem gondoltam volna, hogy lesz olyan zene, ami nem rock, és ennyire rá fogok függeni... Nagyon gondolkodom, hogy dec. 7-én elmegyek a pécsi koncertjükre, de ennek több akadálya is lenne, így lehetséges, hogy inkább megvárom, amíg eljutnak Bajára...
Az albumon két kedvenc számom van, így elsőre: az egyik a Mennyország kapujában, ami volt már fent a blogon, pár bejegyzéssel ezelőtt, a másik pedig ez:



"Szikkadt szívem alig kalapál,
Gyorsan éri utol a halál,
Minden harcnak egy a vége:
mindent beterít a vesztes vére!'"

*amúgy nagyon fáradt vagyok: tegnap volt sok tanulás, kis sírás is miatta, éjfélkor fekvés, kevés alvás, fél hatkor kelés, most pedig túl vagyok a mai két vizsgán, fáj a fejem és várom Robit, hogy ő is hazaérjen, és elinduljunk végre Baja felé...*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése