2012. november 25., vasárnap

hétvége röviden

Mennem kell tanulni  - a változatosság kedvéért -, ezért rövidre fogom a mesélést. Lényeg, hogy beszéltem Mezőfi András bokszedzővel és csütörtök este megyek edzésre és kérdőívezni, ide Bajára :D Már nagyon várom, kíváncsi vagyok, hogy mennyiben tér el a pécsitől (amin nem voltam már egy hónapja, mert nincs rá idő...). 
Tegnap volt családi kaja Erzsiéknél, aminek az lett a vége, hogy a Barbi által készített gyümölcsrizsről a tejszínhab a fejünkön landolt, mert Riki úgy gondolta, hogy milyen jó buli, ha az arcunkba tol egy-egy adagot... :D Ákos, Laci, Riki és én rohamoztuk a fürdőszobát a kajacsata után... Szegény Barbi majdnem sírva fakadt, én meg még otthon is  habdarabokat szedtem ki a szememből...
Este lementünk Bacchusba: Robi, Dénes, Riki, Lili, Sógi, meg még páran... :) Kb. 11-ig voltunk lent, söröztünk, ettünk tésztabundás mogyorót, és Lili megnyugtatott, hogy a cipőfüggőség teljesen normális jelenség egy nő életében (10 pár cipő az alap!), úgyhogy lehet, hogy vele kéne összeköltöznöm... :D 
A képen Dénes, aki készségesen állt modellt, egy új facebook profilkép reményében... :D


Azt pedig ünnepélyesen megfogadom, hogy ha végzek a vizsgákkal, akkor januártól NAGYON belehúzok az edzésbe és a helyes táplálkozásba, mert megint kezdek formátlanná válni, az pedig nem igazán az én stílusom. Én legalábbis nem vagyok megelégedve magammal, és az bőven elég...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése