2012. november 4., vasárnap

Hétfői fotózás - ez szerelem!

Megkaptam Lilitől a képeket, de nagy bánatunkra a borús idő miatt nem sikerült túl sok... Ezért arra jutottunk, hogy ezt a fotózást majd egyszer mindenképpen meg kell ismételni! :) (Sajnos, a suli miatt majd csak kb. 2 hónap múlva...) Amúgy nagyon jól éreztem magam, szuper délután volt - leszámítva talán azt, hogy 4 óra alatt teljesen szétfagytunk... :) Árpinak köszönjük, hogy elhozta nekünk Lénát és Talpit :) Legközelebb mi megyünk, mert a fényképezőt kicsit könnyebb szállítani mint a két hatalmas németjuhászt :) Én pedig mérhetetlenül boldog voltam, hiszen kutyák közt lehettem... :)






A nyakamban volt Talpi! Kár, hogy az ő buksija lemaradt, de majd legközelebb rajta lesz :D





nos, ez lennék én. :)

Köszi, Lili! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése