2012. október 27., szombat

apróságok :)

Nem történtek mostanában eget rengetően nagy dolgok, de nekem a sok kis dolog is bőven örömet tud okozni :) 

Kezdjük ott, hogy kiolvastam a Trónok Harca második kötetét, és Pál kölcsönadta a harmadikat is, így abban már javában lesznek új események :) 1200 oldal, izgatottan várom :D


 Tegnap voltunk megint reumatológia gyakorlaton a Honvéd kórházban. Elég korán kellett kelni, hogy odaérjünk fél 8-ra, de azért csak sikerült... Ennek örömére, egész nap mocskos fáradt voltam, de felderültem, amikor Emő hozott nekem meglepit :) Emő részt vett egy Niveás promócióban, aminek az volt a lényege, hogy ha 1000 Ft-ért vásárol valaki Nivea terméket, akkor kap ajándékba egy Swarovski fülbevalót. No, én vettem egy habzó arclemosót, és kaptam is hozzá fülbevalót. Picike, egyszerűen nagyszerű:


A péntek estét Robiéknál töltöttem, megnéztük a Felkoppintva című filmet, ami először nem nagyon tetszett (ékes példája annak, hogy hogyan nem kell gyereket vállalni), de aztán happy end lett a történet és még meg is könnyeztem :) Robi pedig roppant mód meglepődött azon, hogy a babákat nem nagyon kell fejre ejteni, mert a kutacsok csak 1.5-2 éves kor körül nőnek össze... Nem mintha utána lehetne dobálni azt a kölyköt, de részletkérdés... :D 

A ma délelőtt elég mozgalmasan telt. Sógival jöttünk be Bajára, majd találkoztunk Húgival és én el is köszöntem tőlük. Voltam Lauránál és megvettem végre a Stark-os gyűrűmet és nyakláncomat: 


Utána mentem Tamáshoz: elmondott mindent Norma táplálásáról, sőt még a sétáltatásra is engedélyt kaptam, szóval a holnapi napra lesz egy olasz vizslám :D Következett a Takko, ahol utolértem Melindáékat :D Vettem Sárinak ajándékot, mert vasárnap lesz a szülinapja, illetve Péterék és felruházták magukat :) Utána Tesco, apának itóka, majd volt vagy délután egy óra, mire hazaértem... 

Nem olyan régen érkeztem meg az edzőteremből: váll- biceps - láb- hasizom, ez volt a mai program. Majdnem két órát töltöttem ott, szuper volt :) Éreztem én, hogy nagyon hiányzik ez nekem... Vacsorára pedig ettem egy jó kis tojásrántottát, mert nem nagyon akartam jól lakni csukapörköltből, amihez tészta dukál köretként... :D 

Ma elvileg találkozunk Misivel, aki végre hazaért Pestről, de részleteket még nem tudok. Várom, hogy hívjon Róbert, de addig: Trónok harca, harmadik regény... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése