2012. augusztus 4., szombat

sweet home :)

Tehát, ott hagytam abba, hogy szerdán jöttünk volna haza, de aztán mégsem, mert a tárgyalások elhúzódtak, és Eszti szülei sem mentek Bajára aznap éjjel, csak Siófokig. Mivel annyi cuccom volt, hogy rengeteg és egyedül képtelen lettem volna buszozni velük, ezért megkértem őket, hogy hozzák haza a nagyját, ők pedig el is vitték, köszönöm még egyszer :) Sajnos, nagyon beleéltem magam, hogy hazamegyünk, és amikor megtudtam, hogy mégsem, akkor eléggé elszontyolodtam és sírtam egy sort a telefonba papának, aztán meg Robinak akartam, de mivel Dénes vette csak fel, ezért neki is, majd végeredményben Robinak is, mert megkapta a telefont...  Mivel szerdán már nem nagyon tudtam magammal mit kezdeni, ezért kimentem kicsit fényképezgetni... 

"Lackó, ezen becsuktad az arcod!"
Isti-Letti-Lackó :)
Ez lett a kedvencem... :)
Utolsó este?
Menni, menni...
Kurt Cobain halott...

Mivel nem mentünk haza, ezért gyorsan elkezdtünk gondolkodni, hogy mit is csináljunk, így végül körbeültünk és boroztunk, pezsgőztünk az egész Kehidás csapattal - pontosabban nem az egésszel, hanem minddel, akik jelen voltak :)

Balról jobbra: János, Judit, Letti, Betti, Maja, Picka, Laci, Isti, Juli, Lackó, Judit és Marci
(és ez még nem a teljes banda!)

Az alvás elég érdekes volt: nem volt már semmim ott, így a csupasz ágyneműben hajtottam álomra a fejem, reggel pedig még felkeltünk az ébresztő hangjára: Letti reggel 8-kor elhagyta a szállodát, én pedig még egyszer utoljára felmentem és segítettem a reggeliztetésben. Eredeti a tervem az volt, hogy Hévízről megyek haza az egy órási busszal, de Maja szólt, hogy ő is kocsival megy, és előbb fogok Bajára érni, mint tömegközlekedéssel. Először azt mondta, hogy dél körül indulunk, de ebből délután három lett, mi hagytuk el utoljára a "süllyedő hajót" :) Elköszöntem mindenkitől: remélem még találkozunk valahol, valamikor! 

Kicsit aggódtam, hogy miről fogok Majával beszélgetni három órán keresztül, de ez a probléma nagyon hamar megoldódott, amikor kiderült, hogy a halál utáni életről meg egyéb ilyen ezoterikus témákról teljesen egyezik az elképzelésünk, így hát volt mit megbeszélni ezzel kapcsolatban :) Ajánlott egy három kötetes könyvet is, amit majd elszeretnék olvasni (Lelkünk útja).
Este hatra értünk Bajára, megköszöntem a fuvart és megígértem, hogy majd keresem még :) Mamáéknak gyors beszámolót tartottam az elmúlt 2.5 hétről, majd mentem is fel: ledobtam minden csomagom, és bevetettem magam a zuhany alá, hogy aztán a 8 órási busszal roboghassak is Csanádra :) Az utolsó egy órát viseltem Robi nélkül a legnehezebben: vánszorogtak a percek... Aztán eljött a negyed 9, amikor leugrottam a buszról, a nyakába vetettem magam és azt hittem, hogy menten elsírom magam örömömben, de aztán sikerült türtőztetnem magam... :)

Le sem vettem Robiról a szemem, nem akartam elengedni sem :) Körbecsókoltam a családját is, megsimogattam Buckyt, megszeretgettük a fekete kiscicát, majd felmentünk, megnéztük a Jégkorszak 4-et (nagyon jó!! :D) és nem igazán távolodtunk el egymástól :D Azt hiszem, soha életemben nem voltam olyan boldog, mint csütörtök este :) Nagyon szeretem. :)

Pénteken délelőtt hazajöttem, mert volt azért elintéznivalóm Baján is: elmentem kórházba, de a nőgyógyászomat elnyelte a föld, majd jövő héten újra próbálkozom... Voltam Rossmannban, illetve írószerben: elhoztam a 3 hete megrendelt külső vinyómat... :D Amint hazaértem, rá is pakoltam kb. 50 GB-nyi mindenfélét, így most van hely a laptopon... :D
Ebédre halászlé volt, majd utána átszaladtam Esztiékhez, hogy dumáljunk egy kicsit mielőtt, ő elutazik :) Kettőre jött be Robi, majd mentünk a Sugóra: pancsoltunk, labdáztunk, napoztunk és igazából nagybátyámat vártuk, aki evezett Pestről Bajára, de fél 7 körül már olyan éhes voltam, hogy az indulás mellett döntöttünk...


Megint Csanádon aludtunk és a Golyózápor c. filmet néztük meg, ami nekem nagyon tetszett, izgalmas volt, leszámítva, hogy volt benne egy- két lehetetlen jelenet :D

És el ne felejtsem: meghozta a futár A Titok könyvet, úgyhogy szerintem ma délután azt fogom olvasgatni, és kitalálok magamnak egy tökéletes életet...! 

Ma este Rikiéknél medencés party, ezért kitaláltam, hogy mivel idén még nem vettem bikinit (tudom, tudom, de az egy olyan ruhadarab, hogy mindig kell belőle egy friss...), ezért bementem egy fehérnemű üzletbe (Angi's), és sikerült egy olyan darabot találnom, aminek olyan alsója van, hogy se nem tanga, se nem "literes", hanem átmenet a kettő közt, nagyon kis aranyos :D Origami és féláron, mert hogy tavalyi kollekció :D Jó vétel volt, az ideiek meg úgyse tetszenek :D


Jövő héten megyek a németekhez, és megérdeklődöm, hogyan is lesz pontosan a kígyós munka :) Bár, Nándival már beszéltem és ő mondta, hogy lehetséges, hogy hetente csak egy napot kell mennem (szombatonként), akkor viszont elképzelhető, hogy 8 órára, mert a kígyókat egyesével ki kell tenni külön terráriumokba, hogy ne harapják össze egymást táplálkozás közben. Ez így tök jó lenne: egy napra elvileg járna 6-7000 Ft, valamint ezt suli közben is tudnám csinálni :)
Meg még egy dolog van, amivel lehet, hogy pénzt fogok keresni: a németek mondták, hogy tudnak kölcsönadni masszázságyat, amíg csak kell... Nos, én pedig kitaláltam, hogy akkor masszírozok majd itt háznál... Szóval, akit esetleg érdekelne, az keressen meg, mondja az ismerőseinek, bár az ágyat szerintem csak jövő héten hozzuk el... :) (Majd szólok, ha megvan.)

Most pedig akkor relaxáció és készülődés az estére :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése