2012. augusztus 23., csütörtök

Pörgés!

A nyár utolsó napjai nagyon pörgősen telnek, alig voltam itthon az elmúlt napokban... és nekem ez tetszik :) Egy percig nem lehet unatkozni, egyik helyről szaladok a másikra, intézem a dolgaimat, és én mindezt nagyon élvezem... :)

Az államalapítás ünnepén Timivel, Szandrával és Violával voltunk strandolni, egy olyan partszakaszon, ahol csak mi voltunk négyen csajok, és mivel nem látott minket az ég világon senki, ezért gyorsan ledobtuk a bikini felsőket, hogy adjunk a barnulásnak :D Estére mentem Csanádra és megnéztük a Ted c. filmet, amit már nagyon-nagyon vártam... Igaz, hogy feliratosan néztük és mozisan, de én nagyon jókat vigyorogtam rajta, állati jó film lett :D 

Kedden délelőtt Csátalján voltam: beszereztem a jegyzőtől a szoc.támogatáshoz kellő papírokat, illetve meglátogattam mamát. Kora délután már jöttem is haza, így most nem volt idő arra, hogy kivigyem Hunort sétálni, de majd lehet holnap kimegyek megint és akkor talán :) Sára is jött velem, megreggeliztünk kolbászos kenyérből, beszélgettünk mamával, majd délre jött értünk apa, és átmentünk Baracskára. Én ott nem sokat voltam, mert fél 1-kor ment a buszom. Nagyon siettem haza, mert aznap hoztam el a két kis agámánkat: Pöcköt és Draco-t :) Én az egyiket Ozzy-nak akartam hívni, de olyan kis cuki fejük van, hogy ránéztem és közöltem: Pöcök :D Rettenetesen aranyos kis jószágok és hihetetlen jó vadászok: beadtunk nekik 12 pici tücsköt és néhány percen belül kivégezték az összeset... És milyen élvezettel tették ezt! :D A terráriumuk is szuper lett: Duna partról hoztam nekik köveket, kifőztem őket, Robi pedig elrendezte őket. Alattuk vörös sivatagi homok van, jól néz ki az egész kis ökoszisztémánk :)



Kár, hogy nem hozhattam haza őket, mert mama nem engedi... Mondtam is Robinak, hogy amint befejeztem az egyetemet, én állatot fogok tenyészteni: kutyát, kígyót, agámát... Kit akarok én áltatni? Ez az életem! :D
A mieink nemét még nem lehet tudni (egy hónaposak még csak), de ha majd látszik, akkor kiderül a következő lépés: ha esetleg mindkettő azonos nemű, akkor vagy visszük őket másokhoz pároztatni, vagy elcseréljük az egyiket, és akkor otthon próbáljuk meg a tenyésztést :) Mindenesetre én nagyon szívesen foglalkoznék ilyesmivel komolyabban... Még egy terv az életemben! :) 

Miután kigyönyörködtük magunkat a bébikben, nekiálltunk filmet nézni: először a Marsupilami nyomábant, de az nagyon lightos volt, így váltottunk egy mesére: Kalózok - A kétballábas banda. Ez jó volt, de elaludtam rajta, majd befejezzük valamikor... :D

Tegnap délelőtt voltam kisállat-kereskedésben, vettem nekik tücsköt, de túl nagynak bizonyultak, így nem kapják meg őket... Délre jött Timi, mint első alanyom, akit megmasszíroztam... :) Teljesen el volt ájulva, úgyhogy örültem nagyon, hogy itthon is vagyok olyan jó, mint Kehidán :D
Masszázs után gyorsan belapátoltam két tányér pörköltet, majd jött is értem Eszti, Plútóval és lementünk a zátonyokra, pancsizni :) Plútó összebarátkozott egy másik magyar vizslával, aki történetesen génhibás volt, és így hosszú szőrrel rendelkezett. Picit hasonlított egy ír szetterre, de nagyon szép volt :) A kutyák jót játszottak a sekély vízben, mi pedig beszélgettünk, de csak háromig, mert nekem mennem kellett tovább.
Délutáni első utam egy elektromossági szaküzletbe vezetett, ahol vettem egy lámpát a gyíkoknak. Utána buszmegállóba szaladtam, ahol már várt Misi, íjjal a kezében :) Bevártuk Robit, és mentünk le Kanális partra lövöldözni egy kartonpapírra... :D Célozni nem tudunk, és időnk nagy részét arra fordítottuk, hogy a vesszőket kerestük a gazban, de azért jól éreztük magunkat... :D Sőt, én plusz programot is kitaláltam magamnak: szöcskéket fogdostam az agámáknak :D 
Fotókat lehetett volna készíteni a kutyákról és az íjászatról is, de sajnos a memóriakártyámat a laptopban hagytam, így csak szomorúan nézegetettem a fényképezőmet... De sebaj, mert ma is megyünk ki lőni, és majd ma fotózok! :)

Fél kilences busszal mentünk Csanádra, de előtte fiúk ittak egy sört, én meg egy energiaitalt. Otthon adtunk egy tücsköt meg egy szöcskét a bébiknek, majd megnéztük a Kellékfeleség c. filmet, amin én fetrengve röhögtem, szerintem az egyik legjobb romantikus vígjáték, amit az utóbbi időben láttam... :D 

Ma a 10 órási busszal jöttem haza, Baján találkoztam Dénessel: adott nekem 4 halacskát szülinapom alkalmából, de nem volt valami hosszú életű ajándék, mert a nagyobb halaim azonnal megtámadták őket... Pedig Dénes győzködött, hogy ezek igaz túlélők, elbújnak és nem lesz baj... Én meg hittem neki... Már nem látok egy kishalat sem... :/
Bementünk a németekhez is: Marco adott pici tücsköket, amiket adhatunk Pöcöknek és Draconak, meg mondta, hogy az internetnek ne higgyünk, bármi van, tőle kérdezzünk.

Most megyek, takarítok kicsit, mielőtt megint kimennénk íjászkodni. Időközben támadtak még ilyen gondjaim, hogy neki kéne állni a szakdogának, de úgy gondoltam, hogy kiélvezem ezt az utolsó hetet és majd ha Pécsett leszek, akkor foglalkozok ilyenekkel... Itt Baján úgysem tudok könyvtárazni, olyan témakörben, ami nekem kellene, szóval mindegy... :D 
Vasárnap elvileg Sárával megyek ki fotózni, ha nagybátyám kölcsön tudja adni a Nikon D90-es gépét, hétfőn pedig Bea jön be és csinál rólam meg a hüllőkről pár jó képet :)
No, majd úgyis megírom, hogy melyik tervemből mi valósult meg... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése