2012. augusztus 25., szombat

ihajcsuhaj

Tegnap este lementünk Strongba: Dénes, Robi, én, majd később csatlakozott hozzánk M.Peti is. Így összeállt az a csapat, akikkel együtt töltöttem azt az éjszakát, amikor megismertem Róbertet :D Nagyon sokat röhögtem, amiben erősen közre játszott a korsó sör és a pohár Hulk-koktél, amit elfogyasztottam. Talán a legjobban Peti kérdésével tudnám jellemezni magunkat: "Ti mennyit ittatok?" :D Pedig tényleg nem sokat, csak annyit, hogy éppen jó kedvünk legyen... :D Honfoglalóztunk a Strongbéli gépen, beszélgettünk, röhögtünk sokat, csocsóztunk, Dénes pedig bekábítózott a saját cipőjével... :D Fél 11 körül értünk haza, és igazán nem voltam kíváncsi már a filmre, amit elkezdtünk, mert nagyon hamar úrrá lett rajtam valami megmagyarázhatatlan fáradtság... :D 

Nagybátyám ma meghozta a Nikon D90-et. Eddig még csak három random képet csináltam vele, hogy lássam egyáltalán milyen... Használni majd holnap fogom, mert töltőt nem kaptam hozzá. Mindenesetre csúcsszuper gép, szeretnék én olyan helyen melózni, ahol ilyet adnak "céges fényképező" címszó alatt... :D 

Ráadásul rám írt ma Martin is, és kiderült, hogy ő is vett egy Nikont, méghozzá egy D3200-ast, így kitalálta, hogy 2-3 óra erejéig csatlakozna Sárához és hozzám. Áh, imádom, amikor több gép áll rendelkezésünkre, úgyhogy holnap tuti, hogy lesz sok szép fotó :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése