2012. augusztus 29., szerda

apróságok

Apróságok, de sok kicsi sokra megy és kijön belőlük egy új blogbejegyzezés :D

Tegnap Robival voltunk Majáéknál és vele is megbeszélték azt az üzleti lehetőséget, amiről nekem meséltek 2-3 hete. Robinak is nagyon tetszett az ötlet, csakúgy mint nekem, úgyhogy ősszel valószínűleg belevágunk, és megpróbálunk pénzt keresni: okosan, kevés munkával, sokat! :) Egyelőre nem mondok többet, majd akkor ha belekezdtünk mi is... ;) Mindenesetre nagyon izgatott vagyok... :)

Tegnap délután kockultam kicsit (meg ma is azt fogok), mert letöltöttük Robival az Aion nevű játékot, ami teljesen olyan, mint a WoW, csak ingyenes :D Este mentem Csanádra, ahol még Robi is mutatott pár új dolgot a játékban... 

Ma reggel Melindával és Dénessel jöttünk be Bajára: Húgival elmentünk a tankönyveiért, utána pedig írószerbe: ő is bevásárolt, én meg kiegészítettem az én holmijaimat: vettem határidőnaplót, meg még 4 füzetet. Olyan hihetetlen, hogy jövő héten ilyenkor már javában fog tartani a suli... Kinyomtattam az órarendemet is: a jó hír, hogy nem lesz "0. órám", reggel 8-ra, esetleg 10-re kell majd mennem, de bent leszek mindennap fél 4-ig... Pénteken nincs suli, akkor lesznek a gyakorlatok. Az óráim egész jók lesznek, leszámítva a gerátriát, ami már másodikos koromban se érdekelt túlzottan... No, de addig még van több, mint 4 napom, úgyhogy ennyit a suliról :D 


Voltam Marcoéknál is. Elmeséltem neki Pöcök halálát, és arra jutott, hogy lehet, hogy Draco bántotta (Húgi látta, hogy tényleg), vagy esetleg a vitamint adagoltuk túl. Állítólag elég csak 2-3 naponta vitaminport adni nekik, így most ez lesz bevezetve. Draco hál' istennek jól van, úgyhogy igyekszünk rá nagyon vigyázni. Főleg, hogy Marco azt mondta, hogy az agáma a legkönnyebben felnevelhető hüllőfaj. Megígérte, hogy ha kicsit nagyobbak lesznek a gyerekek, akkor ad még egyet, addig Draco kibírja egyedül :)
Várom a holnapot, amikor is pózolni fogok az összes kis pikkelyessel, akik nem mutatnak hajlandóságot a harapásra, valamint a pénteket is várom, mert akkor meg megyek megint etetni! :) 

Ma pedig vettem kontykészítő "fánkot", amilyen Lilinek is van :) Nagyon praktikus kis mütyűr, már fel is avattam, tényleg egyszerű vele kontyot alkotni :D Holnap viszem a fotózásra is, majd megmutatom a végeredményt :)

2 megjegyzés:

  1. kontykészítő mütyürt nálam egy vastag harisnya levágott szára felgörgetve helyettesíti :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Én úgy voltam vele, hogyha nem találok, akkor veszek olyan kör alakú durva műanyagból készült mosogatószivacsot, és abból csinálok :DDD

    VálaszTörlés