2012. július 24., kedd

álmos...

Kehidai viszonylatban laza nap volt a mai. Reggeliztetésnél alig voltam fent a konyhában, mert egész délelőtt masszíroztam. Az egyik vendég német volt, és egy szót nem tudott angolul, én meg németül, így elég nehézkes volt a kommunikáció, de semmi baj: valamit jól csinálhattam, mert jönnek a férjével az elkövetkező három napon is... :D Mire odajutottunk Lettivel, hogy takarítás, addigra a lányok készen voltak azzal az öt szobával, ami mára volt. Telt ház van, nincs több hely a Club Kehidában :D Lettivel kiszemeteltük az egész szállodát, utána pedig egészen időben (délután kettő óra körül) jutottunk el ebédelni. Csirkeszárnyak voltak rizzsel, a csirkeszárny pedig tipikusan az az étel, amit nem lehet szépen enni, és volt egy olyan érzésem, hogy az egész étterem engem bámul... :D

Délután Petra és Letti aludtak (most így hárman vagyunk egy apartmanban, mert tegnap költöznünk kellett...), én pedig olvasgattam, gépeztem, miközben kerekedett egy hatalmas vihar, most este pedig tornáztam egy órát Rubint Rékával. Kedvenc 40 perc popsi + 20 perc kombót csináltam, és így egy hónap kihagyás után eléggé elfáradtam... :D
Augusztusban tervezek kondibérletet venni Baján, újra futni meg ilyesmiket, mert amióta itt vagyok Kehidán nem sokat mozgok, leszámítva azt a néhány futást, még júniusban... Az meg régen volt.

Ma már nem csinálok semmi mást, mint befekszem az ágyba, tv-t nézek, várom Dénes és Riki telefonjait a felvételi eredményeikről, aztán pedig alszom.

Tegnap pedig korszakalkotó ötletem támadt. Én még soha nem gyűjtöttem semmire, egyszerűen csak megvettem a nagyobb dolgokat, amikor volt rá pénzem. De most kitaláltam, hogy mire spórolok: kiskutyára. Egy évem van rá, hogy összegyűjtsem azt a pénzt, amibe az eb fog kerülni, meg esetleg még többet is, ami jól fog jönni az oltásokra meg ilyesmikre. Fogok csinálni otthon egy "Dexter" feliratű dobozkát, és az elkövetkező 8-10 hónapban igyekszem majd minden hónapban eltenni némi pénzt, hogy amikor meglesz a diplomám, akkor már csak szaladni kelljen azért a kölyökért... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése