2012. június 13., szerda

Éjszakai mindenféle, ami eszembe jutott

Megint recepciós vagyok, és olyan sok mesélni valóm nincs is most... Az idő elromlott, két napja hol esik, hol süt a nap... Fényképezni még mindig nem fényképeztem, de ami késik, az nem múlik... Remélem, Isti szombaton már hozza a Nikonját, és akkor majd csapunk nagy kattintós partykat :D 

Igyekszem tornázgatni is: tegnap a szaunában csináltam 120 hasprést és 180 gyakorlatot farizomra, ma pedig csak 20 perc Rékázásra jutott időm, mielőtt beültem a pultba :) 

Tegnap voltam Zalaegerszegen. Nagyon büszke voltam magamra, hogy teljesen egyedül megjártam, hiszen életemben egyszer voltam eddig ott: tavaly nyáron, de akkor Esztiék vittek kocsival és csak moziban voltunk. Most meg a plázán kívül máshova is el kellett mennem, de ezt majd június 21-én elárulom ;) Bementem a plázába is, volt ott egy ruhaüzlet (több is, de csak egybe mentem be :D) és találtam egy nagyon szupi nyári ruhát: fekete-fehér minta, pánt nélküli, mellrészén gumis és fodros, ami trükkösen elrejti, hogy pici a cicim, ami miatt mindig kisebbségi komplexusom van... De ez a ruha! Tökéletes volt. Ki volt írva, hogy 1999 Ft, a 3999 helyett, szóval azonnal lecsaptam rá, felpróbáltam... erre a pultnál közlik, hogy ez négyezer forint, az akció csak úgy él, ha veszek még egy terméket, és az olcsóbbikat adják féláron... Na, mondom, fasza. Miért nem azt írják ki? Akármennyire fájt, de ott hagytam a ruhát, mert a buszom is ment, meg amúgy sem nagyon akartam kiadni rá ennyit... tudom, megérte volna, de kell azért másra is pénz... Pedig nagyon régóta szeretnék már ilyesmi nyári ruhát... Majd talán Pécsen az Árkádban, nyár végén úgyis szoktak akciók lenni...
De a legfontosabb: megvettem a Rockmaraton jegyeinket!!! :D Most már tuti, hogy ott leszünk! :)


Istinek hála, ráfüggtem egy új sorozatra: Spartacus. Annyira szuper jóóóóó! Kicsit hasonlít a 300-ra a képvilága, a színészbe, aki az első évadban alakítja a főhőst, pedig teljesen beleszerettem. Sajnos, már nem él, 40 éves korában meghalt nyirokrákban... :( A második évadban már nem ő van, de ott még nem tartok, eddig még csak 4 részt néztem meg az első évadból. Ha itt lesz Robi, akkor majd vele is megnézetem, tuti tetszene neki is :D


Ma este is az van tervben, illetve letöltöttem még a Kábelbarátot, és A fiúk nem sírnak c. filmet, Hilary Swank főszereplésével :)

Még egy kép mára: Gyulától kaptam, mert ezt nekem feltétlenül látnom kell :)


Elképzelésem a jövőre nézve :) (Egy kevésbé göndör hajú gyerekkel, Robival meg még egy néhány kutyával :D)

Na, így hirtelen ennyi jutott eszembe, kicsit egybefolynak a napok itt, majd ha történik még valami, akkor jelentkezem... :)

2 megjegyzés: